Ελληνικά English

Συνεντεύξεις/ Δημοσιεύσεις

Φεβρουάριος 2015, Ελεύθερος Τύπος

 Στα επόμενα σχέδια της AIGAION, την ηγετική θέση της εταιρίας στις ναυτασφαλίσεις, τις προοπτικές της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς, τον  συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των εταιριών κυρίως στην ασφάλιση αυτοκινήτου αλλά και το μέλλον των ασφαλιστικών εν όψει της εφαρμογής του Solvency II, αναφέρθηκε ο κ. Νικόλαος Βελλιάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIGAION, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής (15 Φεβρουαρίου 2015).

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη ΕΔΩ


Δεκέμβριος 2014, Ασφαλιστικό Μarketing

Με κεντρική συνέντευξη του κ. Νικόλαου Βελλιάδη, Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου της Aigaion Ασφαλιστική κυκλοφόρησε το μηνιαίο περιοδικό “Ασφαλιστικό Marketing” τεύχος Δεκεμβρίου 2014.


7 Οκτωβρίου 2014, SofokleousIn.gr

N.Βελλιάδης-Aigaion Ασφαλιστική Α.Ε.: Αύξηση 29% στις ναυτασφαλίσεις το 8μηνο

Σημαντική αύξηση 29% στις ναυτασφαλίσεις καταγράφει η AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε. το οκτάμηνο του 2014, επιβεβαιώνοντας την σωστή στρατηγική που ακολουθεί η εταιρία στην αγορά. Όπως, χαρακτηριστικά τονίζει σε συνέντευξη του στο SofokleousIn.gr, ο κ. Νικόλαος Βελλιάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIGAION, η εταιρία παρέμεινε το 2013 για μία ακόμη χρονιά στην πρώτη θέση των ναυτασφαλίσεων με παραγωγή 4 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η AIGAION προχώρησε στην αντασφαλιστική της θωράκιση, διασφαλίζοντας την κεφαλαιακή της επάρκεια, μέσω της συμφωνίας με την γερμανική DARAG.


Iούλιος 2014, insuranceworld.gr

Τις απόψεις του σχετικά με την εκπαίδευση στην ασφαλιστική αγορά καταθέτει στο iw ο κ.  Αντώνης Πρόκος, μέλος του ΔΣ και μέλος της Επιτροπής Ελέγχου της AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ


 30 Iουνίου 2014, Euro2day.gr

ΑIGAION Ασφαλιστική Α.Ε.: Το "run-off" και οι νέοι στόχοι

Η στρατηγική της εταιρίας που πέρα από τον ηγετικό ρόλο στις ναυτασφαλίσεις, επεκτείνεται δυναμικά σε άλλες δραστηριότητες των γενικών κλάδων. Η AIGAION Ασφαλιστική ξάφνιασε πέρυσι την εγχώρια αγορά καθώς ήταν η πρώτη εταιρία που προχώρησε σε συμφωνία "run-off" με τη γερμανική αντασφαλιστική DARAG. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AIGAION, κ. Νικόλαος Βελλιάδης, μίλησε στο Euro2day.gr για τους νέους στόχους της εταιρίας και απάντησε σε μία σειρά ερωτήσεων που αφορούν τον ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα, γενικότερα.


Λεύκωμα ΕΚΕ Ιούνιος 2014, Ασφαλιστικό Marketing

Μαρίνα Γιάνναρου, Μέλος ΔΣ της Aigaion Ασφαλιστική Α.Ε.

-Οι ασφαλιστικές εταιρείες από τη φύση τους λειτουργούν με κοινωνική υπευθυνότητα αφού το μεγαλύτερο ποσό των εσόδων τους επιστρέφει στην κοινωνίας ως αποζημιώσεις. Το γεγονός αυτό διευκολύνει ή δυσχεραίνει την ανάπτυξη ευρύτερων ενεργειών εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;

AIGAION: Άλλο η έμμεση και εστιασμένη συνεισφορά μέσω των αποζημιώσεων και άλλο η πλατιά, γενικευμένη και ανθρώπινη παρουσία μας σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Στην ΑIGAION Ασφαλιστική, η  Ε.Κ.Ε. είναι συνυφασμένη με τη λειτουργία μας. Αποτελεί μια πηγαία, αυθόρμητη επιλογή να είμαστε φιλικοί με το περιβάλλον, να ακολουθούμε κανόνες ορθολογικής διαχείρισης, να στηρίζουμε πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος, να υιοθετούμε κανόνες διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στηριζόμενοι σε βασικές αρχές που αφορούν στην ενίσχυση της προσωπικότητας του εργαζόμενου και τη δημιουργία φιλικού εργασιακού περιβάλλοντος. Ειδικά οι ασφαλιστικές εταιρίες οφείλουν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που αποτυπώνουν τη συμβολή τους στη στήριξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Μέχρι σήμερα η ΑΙGAION Ασφαλιστική, μεταξύ άλλων, εστιάζει τις πρωτοβουλίες και ενέργειές της σε οργανώσεις που στηρίζουν παιδιά. Επίσης, στηρίζουμε φιλόδοξες  προσπάθειες παιδιών με όραμα που διακρίνονται  σε διάφορους τομείς της επαγγελματικής  και κοινωνικής ζωής.  Παράλληλα στην AIGAION δείχνουμε έμπρακτα την αγάπη μας  για την θάλασσα και ό,τι ιδεώδες σχετίζεται με αυτή. Kάθε χρόνο στηρίζουμε μέσω χορηγιών ναυτικούς ομίλους αλλά και αθλητές που αγωνίζονται σε θαλάσσια αθλήματα, όπως η ιστιοπλοϊα.   

-Κατά πόσο θα συμβάλλουν οι τελευταίες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υποχρεώνουν μεγάλες εταιρείες και επιχειρηματικούς ομίλους να δημοσιοποιούν και στοιχεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στην αναγνώριση και επιβράβευση των εταιρειών αυτών από το καταναλωτικό κοινό;

AIGAION:  Η εταιρική υπευθυνότητα δεν καθοδηγείται, ούτε υποδεικνύεται. Μέχρι σήμερα, χωρίς να είναι υποχρεωτική η δημοσιοποίηση των ενεργειών αυτών, κάποιοι ανέλαβαν πρωτοβουλίες που εντάσσονται στο πεδίο της ΕΚΕ, και κάποιοι άλλοι λιγότερες ή και καθόλου.  Κάποιοι επέλεξαν να τις δημοσιοποιούν και κάποιοι άλλοι το αντίθετο.  Στο πλαίσιο αυτό η υποχρέωση δημοσιοποίησης στοιχείων ΕΚΕ παρόλο που πιθανόν να μην αποτελέσει το  ισχυρότερο κίνητρο για να κινηθεί κάποια εταιρεία προς αυτή την κατεύθυνση, σίγουρα θα είναι ένα έναυσμα για περαιτέρω σκέψη και  προβληματισμό και τελικά  θα αποτελέσει την αφορμή για μεγαλύτερη ανάπτυξη της ΕΚΕ στην  επιχειρηματική κοινότητα.  Είναι πολύ σημαντικό να αναπτυχθεί μία τέτοια εταιρική κουλτούρα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε μια καλύτερη επιχειρηματικότητα με σφαιρικές αξίες και όχι συνδεδεμένη αποκλειστικά με τον προσπορισμό κέρδους.